Generelle spørsmål

 

Jeg driver butikk/restaurant/bar. Hvor mange krakker må jeg kjøpe for å oppnå ytterligere rabatt?

Svar: Prisene våre er kalkulert med en meget lav margin. Derfor kan vi først gi ytterligere rabatter ved kjøp av minst 12 barkrakker.
Ønsker du å få tilsendt et individuelt tilbud kan du ta kontakt med oss ved å fylle ut skjemaet for storkunder nederst til høyre på nettsiden.

Kan jeg selv komme og hente barkrakkene?

Det er dessverre ikke mulig å komme og hente barkrakkene selv. Vi er en ren nettforhandler uten butikkrepresentasjon. På grunn av dette har vi gunstige leveringskostnader.

Hvem driver barkrakk.no?

Barkrakk.no drives av firmaet CLP Trading GmbH fra Bielefeld i Tyskland. Dette selskapet har mange års erfaring med netthandel. Du kan finne mer informasjon om firmaet under fanebladet "Om oss" eller ved å gå inn på www.clp-trading.de

Kan man prøvesitte barkrakkene noe sted?

Nei. Kostnader til butikkrepresentasjon og nødvendig personale ville kreve en stor omlegging av prissystemet vårt, noe som ville føre til at prisene våre nesten ville ha blitt doblet. I så fall ville det ikke være noe å spare på å handle hos oss.

Rettslig informasjon om effektuering av kontrakten

Produktpresentasjonene i nettbutikken regnes ikke som forpliktende tilbud, men som en uforbindende nettkatalog. Ved å klikke på "Bestill"-knappen sender du en bindende bestilling for varene som måtte befinne seg i handlekurven. Selger kan akseptere kundens bestilling ved skriftlig eller elektronisk ordrebekreftelse, eller ved å levering av varen(e) innenfor fem dager. Selger har rett til å nekte å godta bestillingen.

Levering

Hvor mye vil det koste å levere bestillingen min?

Vi forsøker alltid å holde leveringskostnadene så lave som mulig. Derfor tilkommer det lave leveringskostnader for hver krakk. En oversikt over leveringskostnader er oppført i hver enkelt produktbeskrivelse under leveringstider.

Hvordan foregår leveringen?

Produktene befinner seg på lageret vårt og er derfor sendeklare i løpet av 2-3 arbeidsdager. Vi sender varene våre med fraktselskapet DPD.

Leverer dere også til utlandet?

Vi leverer til mange land i Europa. Hvilke land vi leverer til står oppført i hver enkelt produktbeskrivelse med oversikt over aktuelle leveringskostnader. Hvis et land ikke står oppført på listen leverer vi dessverre ikke dette produktet til det aktuelle landet.

Hva om jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Varene blir sendt med fraktselskapet DPD. Du kan finne en oversikt over leveringstider i hver enkelt produktbeskrivelse. Å oppgi et nøyaktig tidspunkt for levering er ikke mulig ettersom postselskapet kjører forskjellige ruter hver dag.
Hvis du ikke er hjemme er det allikevel ikke noe problem. Fraktselskapet foretar tre leveringsforsøk og legger hver gang igjen et kort i postkassen. På denne måten kan du selv ta kontakt med selskapet og avtale et nøyaktig leveringstidspunkt.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheter tilbyr dere?

Hos oss kan du enten velge mellom forhåndsbetaling, betaling via Paypal eller pr. oppkrav (koster 100 DKK ekstra).

Garanti

Medfølger det garanti på varene jeg kjøper?

Det medfølger naturligvis en rettslig garantert garantiperiode på 2 år.